
Етапи становлення та хронологія розвитку навчального закладу:
Основні етапи розвитку:
1931р навчальний заклад почав працювати як Лисичанський медичний технікум на базі лікарні. Перші студенти набиралися з числа робітників лікарні (санітарки, лаборанти)
З 1932року Лисичанський медичний технікум починає набирати учнів на базі 7- річної освіти.
В 1933-1934 навчальному році – навчальний заклад отримав власне приміщення.
У 1935- 1936 навчальному році – навчальний заклад перейменовано у Верхнянська фельдшерська школа.
1941-1944рр. в роки ІІ світової війни навчальний заклад тимчасово припиняє роботу. На його базі функціонувало інфекційне відділення.
З 1944р. знову функціонує як Верхнянська фельдшерська школа.
У 1945 р. у зв’язку з гострою потребою середніх медичних працівників фельдшерська школа була реорганізована у 2-річну школу медичних сестер.
У 1954р. навчальний заклад було перейменовано в Лисичанське медичне училище.
У 1967р.училище одержало нове приміщення, яке функціонує й сьогодні.
У 1979р.було завершене будівництво нового типового гуртожитку.
У 1996 році навчальний заклад змінює найменування на наступне: Лисичанське державне медичне училище.
У 2017 році Лисичанське державне медичне училище змінює найменування на наступне : Комунальний заклад "Лисичанський медичний коледж"
У 2020 році перейменування навчального закладу у Лисичанський медичний фаховий коледж.
У 2021 році навчальний заклад відзначив 90-р. ювілей. Прожиті роки свідчать про духовну зрілість і майстерність педагогічного колективу. За ці роки підготовлено понад 14 тисяч медичних сестер, акушерок і фельдшерів. Випускники коледжу працюють не лише в Україні, а й далеко за її межами: Європі, США, Канаді.
В медичному коледжі склався високопрофесійний творчий колектив, 70% викладачів мають вищу кваліфікаційну категорію, деякі з них присвятили закладу 20–30 років праці.
Основний зміст стратегії викладачів закладу – це послідовна гуманізація, демократизація, оптимізація та індивідуалізація навчально-виховного процесу засобами інноваційних технологій навчання й виховання.
Медичний коледж має навчальний корпус із 32 кабінетами та лабораторіями, тренажерну й актову зали, бібліотеку з фондом понад 57 тисяч примірників і понад 50 періодичних видань, читальну залу, їдальню на 100 посадкових місць, медичний пункт, а також гуртожиток на 140 місць, який неодноразово посідав призові місця в конкурсах-оглядах на створення кращих умов для проживання студентів серед навчальних закладів Луганської області.
Окрасою навчального закладу є музей імені Т. Г. Шевченка – місце, де можна зуміти осягнути високість думки й духу.
Коледж наблизився до поняття «дім», в якому тепло та затишно, і де викладачі обертаються навколо студентів, як планети навколо сонця. Життя медичного коледжу продовжується зусиллями педагогів, діяльність яких спрямована на творчу співпрацю зі студентами. Свою креативну інноваційну діяльність педагоги вбачають у зміні мети навчання, нових засобах навчання, нових ідеях виховання, нових способах і прийомах навчання. Колектив знаходиться у постійному пошуку нових форм, методів навчання й виховання та їх модифікації відповідно до сучасних умов, у розробці дидактичних засобів нового покоління для створення нової моделі навчального закладу з урахуванням нових традицій, менталітету, потреб суспільства.
Викладачі медичного коледжу – постійні учасники обласних і всеукраїнських конкурсів, конференцій. Досвід колективу зі створення електронних посібників, організації інтелектуально-творчих ігор як дидактичного засобу навчання, роботи центру планування сім'ї, з упровадження диференційованої технології навчання як засобу професійного формування особистості студентів у процесі входження освіти в Болонський процес узагальнений на рівні медичних училищ Луганської області.
Студенти Лисичанського медичного фахового коледжу – переможці Всеукраїнського творчого конкурсу «Борітеся – поборете!», постійні учасники обласних конференцій за підсумками науково-дослідних робіт студентів медичних училищ області та кафедр Луганського державного медичного університету, обласних етапів Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика, обласних предметних олімпіад, обласної спартакіади серед вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Протягом багатьох років окремі студенти одержували стипендії Верховної Ради України та Луганської обласної ради.
Майбутнє медичного коледжу – це освіта, адекватна світовим стандартам за змістом і національною спрямованістю. Це подальше оновлення змісту медичної освіти, принципів, методів, прийомів навчання й виховання, пошук нових форм організації освытнього процесу. Це виховання студентів, які зрозуміли б власну відповідальність за своє майбутнє та майбутнє України, щоб сприйняли і потім відтворили весь кращий досвід, щоб завоювали шану і любов співвітчизників.